Close Menu

Gepassioneerd, Onderscheidend, Kwaliteitsgedreven, Doelgericht en Betrouwbaar zijn belangrijke Beautydistrict kernwaarden als jouw partner in de professionele salon business. Naast het leveren van mooie producten, creatieve educatie en marketing is ons doel om zoveel mogelijk nieuwe Moroccanoil consumenten te enthousiasmeren. Samen met jou groeien met  nieuwe klanten in de salon.  

Ter ere van het Eurovisie Songfestival 2021, gehouden in Rotterdam en waar Moroccanoil trotse hoofdsponsor van was, hebben wij rondom dit evenement een campagne gebouwd die de maximale brand awareness, o.a. voor Salon Professional, zou genereren voor het merk op Nederlandse bodem.  Dit hebben wij onder andere gedaan door de inzet van PR, Influencer Marketing, Trade Media, Social Media en andere online campagnes waarvan hieronder de resultaten inzichtelijk zijn gemaakt. PR & Influencer Marketing Door PR op de juiste plekken in te zetten hebben we onder andere zichtbaarheid gecreëerd op grote platforms zoals Grazia, Cosmopolitan, Amayzine en ELLE, waarmee bij elkaar opgeteld in de week waarin Eurovisie Songfestival plaatsvond, een merk bereik gegenereerd is van meer dan 9,9 miljoen unieke lezers, volgers en (website-)bezoekers.

Dit heeft ervoor gezorgd dat er meer consumenten Moroccanoil hebben gezien en er veel herkenning is. Als voorbeeld de Moroccanoil sloep die nu in Amsterdam rondvaart is daar het bewijs van. Hoe sterker wij samen met jouw salon Moroccanoil uit zullen dragen en zichtbaarheid zullen geven. Des te groter is de kans dat dit jouw nieuw klanten op zal gaan leveren. Zoals je ziet zijn wij dus ook de partner die naast onze kernwaardes en kwaliteit in Moroccanoil producten, investeert in nieuwe voetstappen in jouw salon.

Eurovisie recap rapport