#Mydentity

Unieke en uitdagende kleuren, ontwikkeld door sterren-stylist Guy Tang!

Mydentity Guy Tang

Toen social media-superster Guy Tang zijn merk #mydentity creëerde, wist hij zeker dat hij het merk een unieke identiteit en exclusieve kleuren wilde geven die ontbreken binnen het huidige kleuraanbod. Hij heeft gemaakt waar iedere creatieve stylist van droomt. YAAASS!

Zelf vertelt hij hierover: ‘’Ik worstelde vroeger met mijn identiteit. Ik wist niet wie ik was en wat ik wilde. Pas toen ik haar ontdekte, vond ik mijn levensdoel. Mijn richting. Ik vond mijn #mydentity! Vanaf toen wilde ik verschil maken. Maar bovenal wil ik een #hairbestie zijn met iedereen die met #mydentity werkt en stylisten inspireren om ook hun identiteit te vinden. Ik wilde een community creëren die plezier, creativiteit en uitdaging terugbracht in de branche. Heb de moed om te laten zien wie jij bent en deel het met de #mydentity familie. Samen zullen we de kapperswereld veranderen!

#mydentity is een krachtig social media- en kappersmerk, door trends te zetten en innovatieve producten te lanceren. Het merk stelt een wereldwijd netwerk van #hairbesties in staat om hun eigen #mydentity te vinden – met fun, spanning en educatie.

Mydentity Guy Tang

‘’Wanneer je weet wie je bent, heb je de moed om alles te doen waar je ooit van hebt gedroomd.’’

‘’Binnen de haarwereld heeft iedereen een unieke identiteit. En als unieke stylist wil je originele kleuren om je mee te onderscheiden van de rest! Met de show-stopping tinten van #mydentity kun je de grenzen van jouw creativiteit opzoeken en elke look creëren waar je ooit van hebt gedroomd. Met #mydentity kun je je inspiratie en creatie de vrije loop laten en word je een ster binnen de community, voor jouw klanten of zelfs jouw hele salon!’’

Guy Tang
Oprichter van #mydentity

Mydentity Guy Tang

Assortiment #MYDENTITY

Het uitgebreide haarkleurportfolio is door Guy zelf uitgekozen en ontwikkeld: van Silver Smoke en Dusty Lavender tot Rose Gold! Dit maakt het niet alleen toegankelijker voor stylisten om kleurrijke en trendy looks te (her)creëren, maar het geeft ook een krachtige waarde aan het merk.